صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در این مطلب، به بررسی ۱۰ گوشی موبایل پرفروش در تیرماه می‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، آیفون ۱۳ CH با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و RAM ۴ گیگابایت اولین گوشی پرفروش در تیرماه امسال بوده است. این گوشی که دو سیم کارت است ۴۸ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان قیمت دارد. 

سامسونگ گلکسی S۲۴ اولترا دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۱۲ گیگابایت با قیمت ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دومین گوشی پرفروش در این ماه است. 

سومین گوشی پرفروش مربوط می‌شود به گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۳، ۴G و دو سیم کارت که ۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمت دارد. 

موبایل سامسونگ گلکسی A۵۵ نیز سومین گوشی پرفروش در ماه جاری ست. این موبایل دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت است که ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. 

سامسونگ گلکسی A۱۵ دو سیم کارت با ظرفیت ۱۲۸ و RAM ۶ گیگابایت جایگاه پنجمین گوشی پرفروش تیر ماه را به خود اختصاص دارد. این گوشی موبایل ۸ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت خورده است. 

ششمین گوشی پرفروش تیر ماه شیائومی مدل ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G با قیمت ۲۰ میلیون ۳۰۰ هزار تومان است. این موبایل دو سیم کارت با ظرفیت ۵۱۲ و RAM ۱۲ گیگابایت است. 

گوشی موبایل داریا مدل bond ۵G، دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت با قیمت ۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان، هفتمین گوشی پرفروش تیر ماه است. 

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی S۲۱ FE، ۵G، دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ و RAM ۸ گیگابایت هشتمین گوشی پرفروش در این ماه است. این موبایل ۲۲ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان قیمت خورده است. 

نهمین گوشی پرفروش این ماه به گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو X۶، ۵G، دو سیم کارت با ظرفیت ۵۱۲ و RAM ۱۲ گیگابایت اختصاص دارد. این موبایل ۱۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان قیمت دارد. 

دهمین گوشی پرفروش موبایل در تیر ماه نیز موبایل سامسونگ مدل گلکسی A۱۵ دو سیم کارت است که ۶ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان قیمت دارد. این موبایل ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت و ۴ گیگابایت RAM دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.