صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر ناکام سابق علیه مدیران کنونی استقلال

  • کد خبر: ۲۳۸۷۸۳
  • ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
حجت کریمی که در دوران مدیریت بار‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و درتامین بودجه ناکام بود به منقد سرسخت مدیران کنونی باشگاه استقلال تبدیل شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، این جملاتی است که علی امیری، معاون سابق باشگاه استقلال بعد از اعلان استعفای خود در اختیار رسانه‌ها قرار داد: «حجت کریمی انقدر در تامین اسپانسر مشکل داشت که درطول مدت بیش از ۲ سال حضورش در استقلال درسمت‌های عضو اقتصادی هیات مدیره، ریالی درامدزایی نتوانست انجام دهد، اما برای تامین برخی منابع به گرفتن وام و قرض روی اورد و ورزشگاه مرغوبکاررا هم در رهن بانک قرارداد و امروز این ورزشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات درآستانه ازدست رفتن است.  قبل از گرفتن وام هم مشخص بود که استقلال قادر به بازپرداخت تسهیلات نیست و مرغوبکار از دست خواهد رفت. کریمی انقدر در تامین منابع مالی ضعیف بود که حتی جرات نکرد قرارداد نکونام وبازیکنان را با امضای خود در سازمان لیگ ثبت کند»

 اینها بخشی از انتقاد‌های معاون سابق باشگاه استقلال از حجت کریمی است که روزگاری در قامت سرپرست موقت باشگاه استقلال مشغول به فعالیت بود. حالا مدیر سابق استقلال که از سوی معاونش این طور به نقد کشیده شده درمصاحبه‌ای اعلام کرده مدیران کنونی در حال فراری دادن ستاره‌ها هستند. سوالی که باید از حجت کریمی پرسید این است که آیا در زمان مدیریت خودش اوضاع مالی این باشگاه رو به راه بوده که اکنون اینگونه به سدی در برابر مدیران کنونی استقلال تبدیل شده است؟ این جا است که می‌گویند باید یک زون به خودت زد و یک جبالدوز به دیگران. اینکه شخصی درزمان مدیریت خودش انواع و اقسام ناکامی‌ها را رقم بزند وآنگاه دردوران مدیریت دیگر افراد به منتقد درجه تبدیل شود، دور از انصاف است و بهتر اینکه حجت کریمی به عنوان فردی که سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را درکارنامه دارد، این سیاست نامناسب را کنار بگذارد تا آرامش در باشگاه استقلال حکمفرما باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.