صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با توجه به وزش باد شدید در تمامی سطح شهر مشهد، سقوط درختان گزارش شده است.

وحید باخدا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی، تمامی نیرو‌های آتش نشانی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید در تمامی سطح شهر مشهد، سقوط درختان گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ادامه تاکید کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیای رهاشده در محوطه تراس و پشت‌بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های درحال‌ساخت، تابلو‌های مستقر در سطح شهر، تیر‌های برق و کابل‌های فشارقوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید. همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.

باخدا ادامه داد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی می‌بایست پیش‌تر با توجه به هشدار‌های هواشناسی، نسبت به ایمن‌سازی و پایدارسازی سازه‌های نیمه‌تمام خود اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست که از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطرآفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه، با حفظ خونسردی، با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.