صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین امید‌های پرسپولیس برای جذب لیموچی

  • کد خبر: ۲۳۸۸۱۵
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
باشگاه پرسپولیس با وجود شایعات اخیر مذاکره با لیموچی را متوقف نکرده و همچنان به دنبال جذب این بازیکن است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرا‌های جذب لیموچی از سوی پرسپولیس با حواشی بسیاری مواجه و حتی گفته شد این بازیکن قطعاً از دسترس سرخ‌ها خارج شده و می‌خواهد سپاهانی شود.
بعد از مکاتبه باشگاه پرسپولیس با آلومینیوم برای جذب این بازیکن و چانه زدن‌های مدیران این دو باشگاه، اختلاف درخواست‌های این دو باشگاه و مسائل حاشیه‌ای دیگر باعث شد تا لیموچی به سمت اصفهان و باشگاه سپاهان مایل شود و به نوعی این خرید بزرگ هم از دست پرسپولیس لیز خورد و در آغوش یکی از رقبا افتاد.


یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفته لیموچی برای این تصمیمش توجیه داشته و گفته برای حضور در پرسپولیس آمادگی ذهنی ندارم که همین مسأله مدیران سرخ‌پوشان را عصبانی کرده و توجیه او را نپذیرفته‌اند. با این حال لیموچی این نقل قول را تکذیب کرده و گفته: من جایی مصاحبه‌ای نکردم و این اخبار برای فشار ایجاد کردن روی من است. برخی می‌خواهند من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند. بحث انتقال من به سپاهان یا پرسپولیس دست آلومینیوم است.
جالب اینکه لیموچی قبلاً گفته بود آلومینیوم رضایتنامه من را به تیمی می‌تواند بدهد که تمایل به بازی در آنجا داشته باشم.
با وجود اتفاقات رخ داده حالا باشگاه پرسپولیس دنبال این است که اگر در نهایت موفق به فراهم کردن انتقال لیموچی نشد شرایط جذب فرشاد احمدزاده را پیگیری کند ضمن اینکه با حضور نفراتی مثل امیری، عالیشاه و صادقی برای پست وینگر شاید دنبال گزینه دیگری هم در این پست باشد تا جای خالی ترابی را پر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.