صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم فوتسال فرش آرای مشهد با ۵ گل مغلوب گیتی پسند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه تیم های فوتسال فرش آرا و گیتی پسند در افتتاحیه لیگ برتر، با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.

گل‌های تیم مهمان در این مسابقه را امیرحسین داوودی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، سعید احمدعباسی و محمدحسین درخشانی به ثمر رساندند و این در حالی بود که فرش آرا غیر از یکی دو شوت نتوانست موقعیت چندانی را روی دروازه قهرمان فصل گذشته لیگ ایجاد کند.

این مسابقه که بخاطر ورود بیش از حد تماشاگران به سالن شهدای تاکسیرانی، با ۴۳ دقیقه تاخیر شروع شد، با یک عملکرد پرانتقاد و ناامیدکننده از سوی فرش‌آرایی ها تمام شد تا تا احمد شفیعی در همین گام اول با مشکل روبرو شود و تیمش بدترین نتیجه هفته اول لیگ را به نام خودش ثبت کند.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم پرستاره گهر زمین سیرجان که با استخدام بازیکنان لژیونر ایران از همان پیش فصل خودش را بعنوان یک مدعی مطرح کرده بود در خانه با ۲ گل مغلوب کراپ الوند شد تا یکی از عجیب‌ترین نتایج بازی‌ها رقم بخورد.

در سایر مسابقات این هفته هیئت‌فوتبال قم در خانه برابر فولاد زرند ایرانیان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. سن‌ایچ و ایرالکو اراک هم ۱ بر ۱ مساوی شدند و پالایش نفت اصفهان تازه‌لیگ‌برتری در خانه ۲ بر ۰ برابر شهرداری ساوه باخت. مس سونگون هم در خانه ۶ بر ۲ سفیر گفتمان را در هم کوبید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.