صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مردم یمن در تظاهرات میلیونی امروز خود تاکید کردند که ما به ملت و رزمندگان فلسطین می گوییم، اطمینان خاطر داشته باشید که شما تنها نیستید، ما با شما و در کنار شما هستیم و هرگز از حمایت شما دست برنخواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مردم یمن در این تظاهرات که با عنوان«ثابت قدم با غزه، با آمریکا و همدستانش مقابله خواهیم کرد» برگزار شد، با تمجید از مقاومت اسطوره ای مردم و رزمندگان فلسطینی گفتند ما تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد و به عملیات نظامی پشتیبانی از مردم فلسطین و نیز فعالیتها و تحریم کالاهای ساخت دشمنان و بسیج عمومی ادامه خواهیم داد.

این بیانیه از ادامه جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا و کشورهای اروپایی، استرالیا، ژاپن و آمریکای لاتین و دیگر کشورها و نیز تظاهرات و فعالیتهای پرشور مردم مغرب در حمایت از مردم فلسطین تمجید کرد.

این بیانیه افزود از تجمعات و اعتصابات و اقدامات مردم بحرین در تحریم رژیم اسرائیل و حمایت آنها از مردم فلسطین تقدیر می کنیم.

این بیانیه خواستار الگو گرفتن مردم کشورهای عربی از جنبش دانشجویان حامی فلسطین در اروپا و آمریکا و موضعگیری قاطع علیه جنایتکاران صهیونیست شد و افزود ما خواهان اهتمام به مسیر تحریم اقتصادی فراگیر دشمنان هستیم که در توان همه ملتهاست.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.