صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: ۳۵ طبیعت‌گرد که دیروز در سیل محدوده سد کارده مشهد گرفتار شده بودند با تلاش نیرو‌های هلال‌احمر امدادرسانی شده و به محل امن انتقال یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی صبوری با بیان این مطلب اظهار کرد: عصر دیروز، جمعه ۲۲ تیرماه، گزارش گرفتار شدن یک مادر باردار به علت بارندگی شدید و سیلابی شدن مسیر در اردوگاه اورتکند کلات در کیلومتر ۴۰ محور کلات به مشهد نیز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم امدادی با خودرو آمبولانس از شعبه کلات به محل اعزام شدند و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در عملیاتی دو ساعته مادر باردار را به منطقه امن منتقل کردند.

دیروز جمعه ۱۸۰ نفر از گردشگران و مردم محلی در جریان سیلاب در مناطق گردشگری درگز، کلات، مشهد و چناران گرفتار شده و امدادرسانی شدند.

وی در ادامه گفت: همچنین در پی بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون ۱۰۰ طبیعت گرد در سیل دره شمخال گرفتار شدند که در نخستین ساعات امدادرسانی ۱۸ نفر آنها به نقطه امن انتقال یافتند، اما ۸۲ نفر دیگر به دلیل کوهستانی بودن منطقه، تداوم بارندگی و عدم امکان انتقال، با دریافت کمک‌های امدادی شب را در دره اسکان اضطراری کردند. با بهبود وضعیت جوی، امدادرسانی و انتقال این طبیعت‌گردان در صبح امروز انجام و کلیه آنان در سلامت کامل به محل امن منتقل شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.