صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بلاتکلیفی گلر خارجی استقلال!

  • کد خبر: ۲۳۸۹۴۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از این است که با وجود سید حسین حسینی و دروازه‌بان اسبق سرخ‌پوشان، گلر خارجی دیگر جایی در تیم آبی‌پوشان نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیور، پس از انتشار خبر و گزارش‌هایی پس از پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر درباره احتمال جدایی سید حسین حسینی، جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال به فکر جذب دروازه‌بان خارجی افتادند.

این دروازه‌بان خارجی ظاهرا چندی قبل با امضای قرارداد داخلی به شکل تقربیا غیر رسمی به استقلال پیوسته و حالا همه منتظر عقد قرارداد قطعی او با این تیم هستند. اما انتشار اخباری از زبان سرپرست مدیرعاملی باشگاه و کاپیتان دوم تیم استقلال یعنی روزبه چشمی ماجرای دروازه‌بان خارجی استقلال را با، اما و اگر‌هایی همراه کرد.

با توجه به حضور محمدرضا خالد آبادی در جمع بازیکنان تیم استقلال و ادامه حضور سید حسین حسینی در این تیم که گفته می‌شود مشکلش برای همراهی استقلال برطرف شده است یک مقام آگاه از داخل باشگاه در این باره گفت: «در صورتی که این اتفاق بیفتد و دروازه‌بان خارجی بداند نمی‌تواند در استقلال بماند و در مسابقات حضور داشته باشد به احتمال زیاد قراردادش را فسخ می‌کند و اگر کار به آنجا بکشد ممکن است ضرر و زیان بخواهد».

با توجه به اینکه از ریز قرارداد کیوسوفسکی و باشگاه استقلال اطلاعات دقیقی در دسترس نیست نمی‌توان در این باره به شکل قطعی صحبت کرد، اما به نظر می‌رسد اگر حسینی بماند و محمدرضا خالدآبادی نیز در این تیم حضور داشته باشد استقلال دیگر نیازی به هزینه کردن ارزی آن هم با دلار ۶۰ هزار تومانی نداشته و قید بازیکن جدید خود یعنی دروازه‌بان خارجی‌اش را خواهد زد که ممکن است این فسخ قرارداد داخلی منجر به مشکلاتی برای باشگاه استقلال بشود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.