صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم‌های فوتبال اسپانیا و انگلیس در فینال مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال اسپانیا و انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳) در استادیوم برلین به مصاف هم می‌روند. مسابقه نهایی یورو ۲۰۲۴ در حالی برگزار می‌شود که تیم میزبان جایی در این مسابقه بزرگ ندارد و حالا ژرمن‌ها باید جدال بزرگ اروپا را خانه میزبانی کنند. داوری این مسابقه برعهده فرانسوا لوتکسیه، داور فرانسوی ۳۵ ساله فرانسوی خواهد بود.

مرور مسیر دو تیم تا رسیدن به فینال نشان می‌دهد که لاروخا بازی‌های سخت تری را پشت سر گذاشته و با حذف مدعیانی مثل آلمان و فرانسه که جزو شانس‌های اصلی قهرمانی بودند به بازی آخر رسیده است. در سوی دیگر این میدان، اما سه شیر‌ها بعد از عملکرد ناامیدکننده‌ای که در دور گروهی بازی‌ها داشتند در مراحل حذفی کم کم روی فرم آمدند و با چاشنی خوش شانسی خودشان را به این مسابقه رساندند. شاید هلند بزرگترین تیمی بود که توسط انگلیس از گردونه بازی‌ها کنار رفت، هرچند که همان سابقه هم با حرف و حدیث‌های داوری فراوان همراه بود.

بدون شک امید اسپانیایی‌ها به ستاره‌های جدوان این تیم مخصوصا یامال است تا در این بازی هم نوای شادی را به هوادارن هدیه دهد. ستاره جوان بارسلونا در این تورنمنت اوج دوران فوتبالش تا اینجای کار را نشان داده است. این در حالی است که بزرگترین ستاره انگلیس هم اتفاقا در لالیگا بازی می‌کند. جود بلینگام که خط میانی و آتش سه شیر‌ها را پشتیبانی می‌کندیک فصل درخشان را در رئال مادرید پشت سر گذاست تا به این تورنمنت برسد.

ین دو تیم تا بحال ۲۷ بار در مسابقات مختلف ملی با هم رقابت کرده اند که که سیزده برد سهم سه شیر‌ها بوده و ده مرتبه هم اسپانیایی‌ها پیروز شده اند و چهار بازی نیز مساوی شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.