صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هم‌زمان با فرارسیدن تاسوعای حسینی، حرم مطهر رضوی مجری برنامه‌‌های عزاداری و سوگواری شهادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و امام‌حسین(ع) خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در تشریح این برنامه‌ها، اظهار داشت: دوشنبه (۲۵ تیرماه)، ویژه‌برنامه صبح تاسوعای حسینی از ساعت ۱۰:۱۰ صبح با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام سجاد نوری در رواق امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل مقری به سخنرانی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد افزود: همچنین در عصر همان روز، از ساعت ۱۷:۴۰، برنامه دیگری با قرائت زیارت عاشورا توسط علیرضا نژادحسین آغاز خواهد شد و در ادامه این مراسم، آیت‌الله محسن کازرونی سخنرانی می‌کنند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان بی‌آزارتهرانی مرثیه‌سرایی خواهند کرد و مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، آقایان امیر عارف و کاظم غلامشاهی، نیز در این مراسم به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی هرچه‌بیشتر زائران و مجاوران از این فیوضات، صوت و تصویر این مراسم‌ها به‌ صورت زنده در صحن‌های پیامبراعظم(ص)، امام‌حسن(ع)، کوثر، جمهوری اسلامی، گوهرشاد و رواق‌های دارالرحمه و امام‌خمینی(ره) حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم‌ها، از آنان خواست تا با رعایت نظم در عزای شهادت حضرت‌ابوالفضل‌العباس(ع) و امام‌حسین(ع)، از فیوضات این ایام بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.