صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همه‌چیز درمورد زائرکارت اربعین

  • کد خبر: ۲۳۹۱۵۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
مدیر فنی پروژه بین‌المللی زائرکارت اربعین گفت: زائرکارت یک نوع دعوت‌نامه برای اربعین است و تمام سرویس‌های اربعین برای استفاده زائران در آن قرار دارد.

محمدجواد فائض‌پور درخصوص زائرکارت اربعین اظهار کرد: زائرکارت، کارت بانکی است که به زائران اربعین ارائه داده می‌شود که تمام خدمات بانکی کشور ایران مثل کارت بانکی‌های عضو شتاب را دارد.

وی افزود: تفاوتی که زائرکارت با سایر کارت‌ها دارد این است که پشت آن یک کیوآرکد قرار دارد که تمام سرویس‌های اربعین برای استفاده زائران در آن قرار گرفته و همچنین بدون اینکه لازم باشد کیوآرکد زائری را تغییر دهیم، خدمات و سرویس‌های جدید به آن اضافه می‌شود.

فائض‌پور بیان کرد: مراکز ارائه‌دهنده تخفیف از جمله خدمات این زائر کارت است که زائران می‌توانند از مراکز امام حسینی که مشخصات خود را از پیش در زائر کارت ثبت کرده‌اند و سرویس‌دهنده هستند با تخفیف خرید کنند. مقدار تخفیف در صندوق اربعین زائر کارت ذخیره می‌شود و زائر می‌تواند برای دریافت گذرنامه برای اربعین اقدام کند که هزینه آن از صندوق ذخیره کم می‌شود.

مدیر فنی پروژه بین‌المللی زائر کارت اربعین ادامه داد: از دیگر خدمات این کارت پنل هیأت و موکب‌ها است که موکب‌داران در آن اطلاعات مراسم، سخنران، مداح، ظرفیت مانده موکب و… را مشخص می‌کنند تا زائران استفاده کنند. همچنین زائران می‌توانند خودرو‌هایی که به سمت مرز‌ها حرکت می‌کنند و ظرفیت خالی دارند را پیدا و استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: این حساب، حساب امام حسینی و یک نوع دعوت‌نامه برای اربعین است و صندوق ذخیره در واقع صندوقی است که به تدریج در آن در طول سال تخفیف‌ها جمع می‌شود تا زائران سفر اربعین رایگانی داشته باشند. همچنین اگر زائری باشد که به هزینه ذخیره در صندوق اربعین نیاز نداشته باشد می‌تواند در بخش سفر‌های هدیه آن را به شخص دیگری واریز کند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.