صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی!

  • کد خبر: ۲۳۹۲۱۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
باشگاه پرسپولیس در صدد جذب قدوس، دومین بمب نقل و انتقالاتی لیگ ایران با یک مشکل بزرگ روبرو شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس، قهرمان فصل بیست و سوم لیگ برتر ایران و قهرمان ۷ دوره از ۸ دوره اخیر لیگ ایران، هنوز فعالیت به خصوصی در فصل نقل و انتقالات تابستانی نداشته است.

البته سرخ‌پوشان تا اینجا ستاره‌های بزرگی نظیر مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، علی نعمتی و وحدت هنانوف را از دست داده‌اند که به احتمال فراوان در ادامه نیز عبدالکریم حسن هم از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شود.

این در حالی است که رقیب سرخ‌ها، ساعتی قبل رامین رضاییان را به خدمت گرفت تا اولین بمب نقل و انتقالاتی را به نام خود بترکاند.

عملکرد ضعیف پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، صدای هواداران را درآورده و در فضای مجازی کمپین‌های اخراج رضا درویش راه‌اندازی شده است اما شنیده می‌شود که رضا درویش برای جلب رضایت هواداران به دنبال جذب بازیکنی است تا حسابی در فوتبال ایران سر و صدا کند و برای استقلالی‌ها خط و نشان بکشد.

سامان قدوس، بازیکن مدنظر درویش قراردادش با برنتفورد به پایان رسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. سامان در حال حاضر حدود ۲ میلیون یورو در سایت ترنسفرمارکت ارزش‌گذاری شده است. سامان از مالمو، تیم زادگاهش هم پیشنهاد دارد، اما از نزدیکان قدوس خبر رسیده که اگر از ایران پیشنهاد خوبی داشته باشد و مشکل سربازی قدوس نیز حل شود، می‌تواند مسیر خود را از سوئد به سمت ایران کج کند.

ظاهرا درویش برای خروج سرخ‌ها از وضعیت آشفته نقل و انتقالاتی، سعی در جلب رضایت قدوس دارد، اما پیش از آن باید منتظر حل مشکل سربازی لژیونر‌ها باشد.

سامان قدوس به همراه ۴ لژیونر دیگر تیم ملی مهلت معافیت سربازی‌شان به پایان رسیده و در حال حاضر برای حضور در ایران برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ هم با مشکل مواجه شده‌اند.

در همین رابطه فدراسیون‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورا با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات سربازی ملی‌پوشان خود دارند که باید تا آن موقع منتظر ماند که ستاد کل نیرو‌های مسلح برای بازیکنان لژیونور چه تصمیمی خواهد گرفت. در صورت حل مشکل سربازی لژیونرها، مشکل قدوس نیز برای حضور در ایران و پرسپولیس حل خواهد شد و مدیران پرسپولیس می‌توانند مذاکرت جدی‌تری را با قدوس بر سر مبلغ قرارداد داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.