صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برخی منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در حرم شاهچراغ خبر دادند اما این اخبار کذب است. سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس نیز ضمن اعلام این خبر مردم را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرغم برخی خبر ها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در حرم شاهچراغ در شیراز ، اما تصاویر پخش زنده شبکه استانی فارس از این محل ، حاکی از وضعیت آرام و تردد عادی زائران در این مکان دارد.

همچنین یک منبع آگاه در این باره گفته است:صدای تیراندازی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز مربوط به تیراندازی سهوی یکی از عوامل حراستی بوده است.

توضیحات سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس

علت صدا در شاهچراغ چه بود؟

دقایقی قبل صدایی شبیه به شلیک تیر در نزدیکی حرم مطهر شاهچراغ شنیده شد. فارس نوشت طبق گفته مسولان امنیتی استان، تیراندازی هوایی نیرو‌های حافظ امنیت اطراف حرم در خیابان نهم دی عامل این صدا بوده است. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد آرامش کامل در حرم و اطراف حرم برقرار است.
 
وضعیت حرم شاهچراغ
لازم به ذکر است که سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور درباره شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف شاهچراغ گفت: چند تیر هوایی به صورت سهوی شلیک شده است و هیچ موضوع امنیتی در این منطقه وجود نداشته است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.