صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اگر مهدی قایدی به ایران بازگردد برای خروج از ایران با مشکل مواجه خواهد شد. این موضوع مقدمات حذف او از تیم ملی ایران را نیز فراهم آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اگر مهدی قایدی به ایران بازگردد برای خروج از ایران با مشکل جدی مواجه خواهد شد. این موضوع سبب شد مهاجم تیم ملی ایران در بازی‌های پیش مقدماتی اخیر نتواند تیم ملی را همراهی کند و به همین دلیل امیر قلعه‌نویی نام او را از فهرست ملی‌پوشان حذف کرد.

اما این مشکل همچنان پا برجا است و اگر حل نشود موجبات حذف قطعی این بازیکن از تیم ملی ایران را نیز فراهم خواهد کرد.

گفته می‌شود قایدی از امیر قلعه‌نویی خواسته به واسطه ارتباطاتی که دارد این مشکل را از بین ببرد، اما تا کنون توفیقی حاصل نشده، چون مشکل قایدی شخصی است و تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد او قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

برخی ماجرا را ارتباط می‌دهند با اختلافاتی که پیش‌تر این بازیکن با همسر خود داشت، اما برخی از نزدیکان به مهدی قایدی معتقدند که او مشکل دیگری دارد که بی ارتباط با ماجرای اخیر با همسرش است.

هرچه باشد قایدی تا زمانی که نتواند مشکل خود را از بین ببرد در تیم ملی جایی نخواهد داشت و به احتمال زیاد جام جهانی را هم از دست خواهد داد، چون بازیکنی که نتواند در نیمی از بازی‌های خانگی برای تیم ملی ایران به میدان برود، قطعا از فهرست نهایی نیز کنار گذاشته خواهد شد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.