صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اکران «شب‌های تاریک رم» در رم ایتالیا

  • کد خبر: ۲۳۹۴۲۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
سعید محسنی کارگردان فیلم «شب‌های تاریک رم» از نمایش این فیلم در ایتالیا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سعید محسنی نویسنده و کارگردان فیلم «خشم خفتگان» که سال گذشته تولید خود را آغاز کرده بود درباره وضعیت این پروژه گفت: این فیلم پس از طی کردن مرحله پیش‌تولید در سال ۱۴۰۲ به مرحله تولید رسید، اما به دلیل برخی مشکلات، تولید فیلم موقتاً متوقف شد. به لطف خدا حتماً پس از ساخت پروژه جدیدمان به‌نام «شب بیداری خفتگان» ادامه آن کار را خواهیم ساخت.

وی درباره انتخاب بازیگر جایگزین برای زنده‌یاد شهرام عبدلی که در فیلم «خشم خفتگان» ایفای نقش کرده بود، گفت: برای ادامه فیلمبرداری این اثر ناگزیر بازیگری جایگزین آقای شهرام عبدلی خواهد شد، اما هنوز به گزینه قطعی نرسیده‌ایم.

این کارگردان درباره موضوع فیلم بیان کرد: «خشم خفتگان» داستان خانواده‌ای است که سال‌ها پیش در یک جاده جنگلی با کودکی تصادف کرده‌اند و عواقب آن تصادف اینک دامن آنها را گرفته است.

محسنی درباره فیلم جدید خود به نام «شب بیداری خفتگان» گفت: این فیلم درباره خبرنگاری است که درباره داستان هولناکی تحقیق می‌کند که سال‌ها پیش در یک باغ ویلای قدیمی رخ داده است. او با دعوت دوستانش ناخودآگاه برای دورهمی وارد آن باغ می‌شود و اتفاقات شومی برای آنان رخ می‌دهد. این فیلم نیز در ژانر وحشت ساخته می‌شود و اکنون در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. قطعاً این پروژه با چند بازیگران چهره و چند بازیگر کمتر شناخته‌شده و با تک لوکیشن ساخته می‌شود.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش از اکران خصوصی فیلم «شب‌های تاریک رم» در ایتالیا خبر داد و گفت: فیلم «شب‌های تاریک رم» ۲۹ جولای (۸ مرداد) در شهر رم ایتالیا اکران می‌شود. به دعوت شرکت چینه چیتای رم بنده به عنوان کارگردان کار باید در اکران خصوصی آن حضور داشته باشم و با چندتن از هنرمندان کشورمان به این اکران می‌رویم. «شب‌های تاریک رم» یک فیلم سینمایی اکشن است که به تهیه‌کنندگی بنت هامر کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده معروف نروژی تهیه و ضبط شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.