صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل خراسان رضوی گفت: در وقوع سیل ۲۶ اردیبهشت‌ماه مشهد قصور محرز شده و باید با مقصران برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام موسی فتوحی با اشاره به بارندگی اخیر در مشهد که منجر به خسارات فراوان برای مردم شد، اظهار داشت: این میزان بارندگی مشهد در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و بارش‌های اردیبهشت ماه مشهد قابل توجه بوده است.

وی افزود: بخشی از حوادث روی داده در سیل اردیبهشت ماه به دلیل ایراداتی بود که در دیوارکشی صورت گرفته اتفاق افتاد و باید ملاحظات سیل در منطقه انجام می‌گرفت از طرفی کانال‌های زیر پل انقلاب مشهد پاسخگوی تخلیه آب جمع شده سیل نبود، که اگر پاسخگو بود آن مقدار آب نباید زیر پل جمع می‌شد.

رئیس منطقه ۲ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل خراسان رضوی گفت: تعدادی از دستگاه‌ها پاسخ‌هایی در این زمینه داده‌ا‌ند، به عنوان مثال آب منطقه‌ای اعلام کرد که موضوع جلوگیری از سیل در این منطقه شهری متوجه شهرداری است و شهرداری عنوان کرده که ارتش هنوز این منطقه را به طور کامل به شهرداری واگذار نکرده است.

فتوحی بیان کرد: علاوه بر سازمان بازرسی، دادستانی نیز برای افرادی که احیانا در خصوص سیل مرتکب خطا شده‌اند پرونده کیفری تشکیل داده و اعلام جرم کرده و گروهی نیز در دادسرا کار پژوهشی در این خصوص انجام می‌دهند.

بازرس کل خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پرونده‌ای از ناحیه دادسرا درباره سیل تشکیل شده و از طرفی به مباحث مربوط به ترک فعل و یا افرادی که وظیفه خود را در قبال این موضوع درست انجام نداده‌اند در دادسرا رسیدگی می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.