صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ مسئولان شهری مشهد به مشکلات مطرح شده توسط شهروندان.

 به گزارش شهرآرانیوز، احداث یک سرویس بهداشتی عمومی جدید در بوستان تندیس در محله ته‌پل‌محله از سوی شهرداری منطقه ثامن مشهد، سبب بروز نارضایتی‌ها و گلایه‌هایی از سوی ساکنان محله شده است.

این بوستان که به دلیل فضای کوچک و محدود خود، محلی برای تفریح و آرامش ساکنان محله است، اکنون با ساخت این سرویس بهداشتی روبه‌رو شده و همین مسئله نگرانی‌هایی را در بین شهروندان به وجود آورده است. برای بررسی موضوع به کوچه ته‌‌پل‌محله‌۷ می‌رویم. در ابتدای این بوستان فضای محدودی قرار دارد. داخل بوستان یک بنای در حال ساخت دیوارکشی شده است.

ظاهرا چند وقتی است که کار عمرانی در این پروژه صورت نمی‌گیرد. یکی از ساکنان محله در این باره به ما می‌گوید: با توجه به وجود سرویس‌های بهداشتی در هتل آپارتمان‌های موجود در محله، چرا باید در این بوستان کوچک، یک سرویس بهداشتی احداث شود؟

او می‌افزاید: این اقدام می‌تواند فضای سبز محدود بوستان را تحت‌تأثیر قرار دهد. همچنین، یکی دیگر از ساکنان بیان می‌کند: این پروژه از اسفند‌ سال گذشته شروع شده است و تا دو هفته قبل نیز در حال کار عمرانی بودند. اما اکنون رها شده است. ما از شهرداری انتظار داشتیم که بیشتر به نیازهای واقعی محله توجه کند و در تصمیم‌گیری‌ها، نظر شهروندان را نیز مدنظر قرار دهد.

این نظرات نشان‌دهنده نگرانی‌ها و اعتراضات مردمی است که به نظر می‌رسد توجه بیشتری از سوی مسئولان شهری را می‌طلبد.

در ادامه به سراغ رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن می‌رویم. رحمان اسعدی با بیان اینکه طبق طرح حریم رضوی باید ۵‌درصد فضای سبز شهری را به بوستان اختصاص دهیم، می‌گوید: ما بر اساس طرح مصوب شهری اقدام به احداث سرویس بهداشتی کردیم. اعتبار این پروژه ۴‌میلیارد تومان است و تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.