صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۹۵۶۵
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با دکتر مسعود پزشکیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور پس از این دیدار گفت: در جلسه با دکتر پزشکیان چند پیشنهاد را خدمت ایشان مطرح و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق کردیم و عرض کردم تا لحظه آخر انجام وظیفه می‌کنیم و هر جایی هم نیاز باشد در خدمت دکتر پزشکیان هستیم تا کمک و مسائل کشور را حل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم افزود: گزارشی از آخرین وضعیت حوزه‌های ماموریتی وزارت ارتباطات خدمت دکتر پزشکیان، از حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور، بحث دولت هوشمند، حوزه فضایی، اقتصاد دیجیتال و موضوعات دیگر مربوط به وزارتخانه ارتباطات عرضه کردیم.

وی خاطر نشان کرد: آخرین اتفاقاتی که در این حوزه رخ داده و همچنین مسائل و مشکلات و پیشرفت‌هایی که حاصل شده را خدمت دکتر پزشکیان شرح دادیم.

زارع‌پور درخصوص ادامه برنامه‌های دولت سیزدهم در دولت مسعود پزشکیان افزود: وزارتخانه ارتباطات یک وزارتخانه زیرساختی است، کار‌هایی که انجام می‌دهیم کمی زمان‌بر است، مانند پروژه فیبر نوری که امروز در میانه راه است و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است. البته در قانون برنامه هفتم توسعه این مسئله و همه موضوعات دیگری که وزارت ارتباطات در حال دنبال کردن آن است، مانند دولت هوشمند، تبدیل به قانون شده و دستگاه‌ها مکلف شدند خدمات خود را تا پایان برنامه هوشمند کنند تا نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

وی گفت: در حوزه شبکه ملی اطلاعات، در حوزه فضایی، در حوزه فیبر نوری هر چند که این مسائل تبدیل به قانون شده و باید اجرا شود، ولی حتما نیازمند همدلی و همراهی و پیگیری جدی از سمت رئیس جمهور محترم و کسانی است که به عنوان مدیر ارشد و وزیر محترم بعدی فعالیت خواهند کرد تا به هرحال طعم شیرین استفاده از فناوری‌های جدید را در حکمرانی به مردم عزیز بچشانند و امیدوارم این مسیر تدوام داشته باشد و اشکالاتی هم که در کار ما بوده توسط وزیر بعدی برطرف شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.