صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان نیشابور از نزدیک، آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را رصد و بر اهمیت پیشبرد این پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارشنبه ۲۷ تیرماه یعقوبعلی نظری بعد از پایان ماموریت کاری شهرستان سبزوار، وارد شهرستان نیشابور شد و از چند پروژه عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ابتدای ورود به شهرستان نیشابور از چند پروژه نهضت ملی مسکن بازدید و از نزدیک در جریان مراحل ساخت و روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

در ادامه نیز جلسه‌ای با حضور محمد رستمی نماینده مردم نیشابور در مجلس، نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های ذی ربط در محل فرمانداری تشکیل و در خصوص مشکلات مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

سایت دشت نهضت ملی مسکن در نیشابور یکی از موارد دیگری بود که مورد بازدید استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی در حال احداث شهرستان نیشابور نیز یکی دیگر از مقاصد بازدید استاندار خراسان رضوی بود که وضعیت آن ارزیابی و بررسی شد.

گفتنی است؛ بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به عنوان سومین بیمارستان این شهرستان، با زیر بنای ۱۵ هزار متر مربع در حال احداث است. استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان نیشابور از نزدیک، آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را رصد و بر اهمیت پیشبرد این پروژه‌ها تاکید کرد.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.