صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مؤسسه‌های حقوقی فلسطینی از افزایش شمار فلسطینیان بازداشت‌شده در کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه، فلسطینیان ساکن کرانه باختری نیز با یورش‌های مداوم ارتش این رژیم و بازداشت از سوی نظامیان صهیونیست دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در همین راستا مؤسسه‌های حقوقی فلسطینی از افزایش شمار فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام این مؤسسه‌ها از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس که از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند به بیش از ۹۷۰۰ نفر رسیده است.

گفتنی است از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حق ساکنان کرانه باختری نیز افزایش یافته است و ساکنان این منطقه هر روز شاهد یورش‌های متعدد نظامیان صهیونیست و کشتار و بازداشت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هستند. علاوه بر این شهرک‌نشینان صهیونیست نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را تشدید کرده‌اند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.