صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نزاع و درگیری زوج جوان ۱۰ هکتار مزرعه را به آتش کشید

  • کد خبر: ۲۳۹۶۰۶
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
آتش اختلاف زوج جوان در شهرستان بوکان، دامن بیش از ۱۰ هکتار از مزارع و مراتع را گرفت و خسارت سنگینی به بار آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر دوشنبه بیست و پنجم تیرماه به سازمان آتش نشانی شهرستان بوکان خبر رسید که حریقی در مزارع گندم واقع در روستای سد آباد قاجر و جمبوغه رخ داده است. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۲ این سازمان به محل حادثه اعزام شد. آتش نشانان با حریق گسترده‌ای در مزارع گندم مواجه شدند و به جدال با شعله‌های آتش پرداختند.

پس از مهار آتش، مشخص شد که بیش از ۱۰ هکتار مزرعه گندم طعمه حریق شده و در جریان این آتش سوزی حیوانات و جانوران زیادی تلف شده‌اند. اما علت این حریق چه بود؟

ظاهرفیضه مسئول روابط عمومی شهرداری و آتش نشانی شهرستان بوکان گفت: روز حادثه که ظهر دوشنبه بود یکی از اهالی روستا متوجه درگیری زوجی جوان شد که داخل خودرویی نشسته بودند. خودروی آنها کنار جاده و مزارع گندم پارک شده بود. زوج جوان با هم جر و بحث می‌کردند که ناگهان زن جوان، سوئیچ ماشین را به سمت مزارع پرتاب کرد. دقایقی بعد مرد جوان از ماشین پیاده شد و به سمت مزارع رفت تا سوئیچ را بردارد. وی چند دقیقه‌ای در مزرعه به دنبال سوئیچ می‌گشت، اما به دلیل پوشش گیاهی نتوانست آن را پیدا کند.

مسئول روابط عمومی شهرداری و آتش نشانی شهرستان بوکان در این باره گفت: زوج جوان سپس در اقدامی عجیب، بنزین در مزرعه ریختند و آنجا را به آتش کشیدند تا علف‌ها در آتش بسوزند و آنها بتوانند سوئیچ خود را پیدا کنند. در نهایت موفق شدند و پس از پیدا کردن سوئیچ، سوار بر ماشین خود شده و آنجا را ترک کردند. اما شعله‌های آتش هر لحظه گسترده‌تر شد و در این شرایط بود که شاهد حادثه از اهالی روستا کمک خواست و با سازمان آتش نشانی تماس گرفت.

مسئول روابط عمومی شهرداری و آتش نشانی شهرستان بوکان در ادامه گفت: این حادثه علاوه بر وارد آوردن خسارت به طبیعت، باعث تلف شدن صد‌ها جانور، پرنده و حیوان شد. همچنین عملیات اطفای حریق، ظرف یک ساعت به پایان رسید و ماجرای شناسایی و دستگیری زوجی که این آتش را به پا کردند توسط پلیس در حال پیگیری است.

منبع: همشهری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.