صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی از مطالبه‌های جامعه بزرگ کارگران و بازنشستگان به رئیس‌جمهور منتخب گفت.

قربانعلی رمضانی در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص مطالبه‌های جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور منتخب اظهار کرد: جامعه بازنشستگان توقع زیادی از رئیس‌جمهور ندارد؛ مطالبه ما دقیقاً حرف و وعده رئیس‌جمهور به کارگران و بازنشستگان است.

وی افزود: ما انتظار داریم وعده رئیس‌جمهور به جامعه بزرگ کارگران و بازنشستگان اجرایی شود؛ درمان، معیشت و سفره بازنشستگان مطالبه‌های اساسی ماست.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی درباره وزیرکار پیشنهادی بیان کرد: وزیرکار باید اشراف کامل به جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی داشته باشد. اینکه فقط بگوییم کارگران را دریابید، شعار است؛ باید کارفرما و بازنشستگان هم در کنار کارگران دیده شوند. وزیر پیشنهادی باید جامعیت و اشراف کامل بر حوزه تحت مسئولیت خودش داشته باشد.

رمضانی درباره ویژگی‌های یک وزیر کارآمد، تصریح کرد: یک وزیر باید شناخت کاملی از اقتصاد کشور داشته و اشراف کامل بر چالش‌ها و مشکلات داشته باشد. اگر شناخت وجود نداشته باشد، مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شود. صرفاً داشتن مدرک دانشگاهی برای این وزارت، کافی نیست؛ وزیرکار باید تجربه و تخصص را در کنار هم داشته باشد.

وی تصریح کرد: وزیرکار نباید حزبی باشد؛ باید مستقل کار کند تا بر امور تمام گروه‌ها و جناح‌ها اشراف داشته باشد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی بیان کرد: «معیشت و درمان جامعه کارگری و بازنشستگی را دریابید» و این تنها با سپردن مسئولیت وزارت کار به فرد توانمند، میسر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روز پیش رئیس‌جمهور منتخب با اعضای جامعه کارگری و کانون بازنشستگان دیدار کرد  و از نزدیک در جریان خواسته ها و پیشنهادهای این قشر قرار گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.