صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی گفت: پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی اقدامی ارزشمند است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه ترابی امروز، ۲۸ تیرماه، در مراسم رونمایی از دستاورد‌های اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: اولین ثمره اقدامات شهید رئیسی استفاده از نیرو‌های انقلابی و ایثارگر و خانواده معظم شهدا بود که از ثمرات آن حضور فرزند شهید برونسی در این اداره کل است.

وی بیان کرد: رتبه خراسان رضوی از ۲۸ به سه کشوری رسیده است. عدد ۹۹ هزار بیمه شده جدید و شکستن رکورد ۱۹ ساله صندوق جای تامل دارد و اجرای ۴۸۰۰ میز خدمت به بیان ساده و به عمل کاری دشوار است. پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران اقدامی ارزشمند است.

ترابی ادامه داد: تشکیل قرارگاه کرامت با نام امام رضا (ع) در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی آغاز شد که از ثمرات آن افزایش ۷۰ درصدی سطوح درآمد و کسب سه عنوان برتر سه کارگزاری استان در سطح کشور است.

مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی اضافه کرد: کلمه برای اولین بار در خراسان رضوی با حضور جناب برونسی برند شد. برای اولین بار کسب رتبه ارزیابی عملکرد وزارتخانه، انتخاب مشاور امور بانوان و خانواده، کسب رتبه برتر در حوزه امور بانوان، تشکیل قرارگاه پایگاه بسیج، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر، اعزام زیارت اولی‌ها، اعزام بانوان کارگزار به اردوی تفریحی شمال کشور و برگزاری همایش ویژه گرامیداشت مقام زن انجام شد.

در ادامه عباسعلی برونسی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی عنوان کرد: امروز این صندوق از دستاورد‌های نظام است و به عنوان یک اداره کل برتر از آن یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) می‌فرمودند که عشایر ذخایر انقلاب هستند. مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند عشایر وفادارترین افراد نظام هستند. ایشان در خصوص دولت شهید رئیسی فرمودند دولت مرحوم رئیسی، دولت کار، امید و حرکت بود. همچنین در خصوص خود شهید فرمودند که مردمی و برای مردم احترام قایل بودند، حرف‌های مردم را می‌شنیدند و نیاز‌های آنان را محور برنامه‌های خود قرار می‌دادند. خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های ایشان بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی افزود: در دولت مردمی شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی شده و ۴۴ اقدام در صندوق انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.