صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس از بهره‌برداری قریب‌الوقوع چهار کیلومتر بولوار و تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف اظهار داشت: ویژگی بارز پروژه این است که مسیر اصلی دسترسی به بوستان ۷۷هکتاری کرامت که جزو پروژه‌های شاخص دوره ششم مدیریت شهری است، فراهم می‌شود.

وی افزود: در این میان، برای برقراری ارتباط بین دو طرف بولوار که با ریل راه‌آهن قطع شده بود، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح در قالب عبور ریل به‌صورت هم‌سطح و سواره‌رو از طریق زیرگذر در این محل پیش‌بینی شد.

شهردار مشهدمقدس گفت: برای اجرای تقاطع غیرهم‌سطح، ابتدا مسیر ریل راه‌آهن به طول هزار و ۲۰۰ متر به‌صورت موقت منحرف و سپس یک دهنه پل به طول ۹۰ و عرض ۳۵ متر از سوی شهرداری اجرا شد.

وی افزود: بخشی از این پروژه شامل دو کیلومتر مسیر، حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح مصلی تا اتصال به جاده شهدای طرق (محمد‌آباد)، در بهمن سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت برای تکمیل تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و تکمیل چهار کیلومتر باقی‌مانده از مسیر این بولوار و اتصال آن به بولوار حر با پیشرفت فیزیکی بیش‌از ۹۸درصدی ادامه دارد و طبق زمان‌بندی، هر دو پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.