صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک خودرو جدید در راه ایران + عکس و مشخصات

  • کد خبر: ۲۳۹۷۰۱
  • ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کرمان موتور در آستانه برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو، جدیدترین محصول تمام برقی خود را به نام KMC E۳۰X معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خودروی KMC E۳۰ X در واقع همان JAC E۳۰ X از شرکت جک است. این خودرو نسبت به EJ۷ پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است که از مهم‌ترین آنها توانایی پیمایش ۵۰۵ کیلومتر با شارژ کامل است.

شرکت کرمان موتور که همواره سعی کرده است در زمینه برقی سازی پیشگام باشد، برای معرفی یک خودروی تمام برقی جدید با امکانات و قیمت مناسب، اقدام به عرضه این خودرو کرده و بناست E۳۰X در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳، رسما به نمایش در آید.

محصول جدید کرمان موتور پیش‌تر در نمایشگاه خودرو پکن توسط JAC معرفی شده بود که کرمان موتور با بررسی شرایط بازار، تصمیم گرفت این خودرو را به صورت انبوه به بازار کشور عرضه کند.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز، دو خودروی برقی ایگل و KMC EJ۷ را به نمایش گذاشت و اکنون با معرفی خودروی E۳۰X تنوع محصولات برقی خود را افزایش داده تا بتواند سهم بازار بیشتری از این بخش نوظهور بازار خودرو کشور به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی کی ام سی E۳۰X

جدیدترین محصول برقی کرمان موتور از یک مانیتور ۱۵.۶ اینچی در داشبور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور‌های پارک جلو و عقب، تعویض دنده پشت فرمان و مانیتور پشت آمپر دیجیتال ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. همچنین پیمایش ۵۰۵ کیلومتری با شارژ کامل باتری و حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت از جمله مهمترین امکانات این خودرو می‌باشد.

سقف پاناروما در کنار فرمان دی کات D-CUT و دستگیره‌های محو شونده از امکانات به‌روزی هستند که این خودرو در خود جای داده است. نکته قابل توجه این است که این خودرو نسبت به اینکه در دسته خودرو‌های هاچ بک قرار می‌گیرد، فضای کابین بسیار خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

شش کیسه هوای جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم‌های کنترل پایداری، ایستایی در سرپایینی و سربالایی، ترمز کمکی هیدرولیکی و سیستم کنترل کشش بخشی از تجهیزات ایمنی کی ام سی E۳۰X را تشکیل می‌دهند.

کرمان موتور به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور، اولین خودروساز بود که در برقی سازی حمل و نقل عمومی پیش قدم شد. ماه گذشته کرمان موتور نخستین سری از تاکسی برقی‌های تهران را به رانندگان تحویل داد و تاکسی‌های تمام برقی را راهی خیابان‌ها کرد.

این شرکت خودروساز هم زمان با تحویل تاکسی‌های برقی، خودرو‌های برقی خود EJ۷ را در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی در اختیار متقاضیان قرار داد تا برای استفاده شخصی خریداری کنند.

منبع: عصر ایران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.