صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهدمقدس از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرداری مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رحمان میرزائیان اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرداری مشهد در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری و خلاقیت شهر مقدس مشهد امضا شد.

مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در نشست با حضور سیدمحمدجواد صدری‌مهر، دستیار معاون علمی در سامان‌دهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، ضمن معرفی نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در هیئت نظارت کارخانه نوآوری مشهد، تفاهم‌نامه همکاری بین کارخانه نوآوری مشهد و پارک علم و فناوری خراسان در راستای ایجاد فضای تعاملی اکوسیستم در کارخانه نوآوری مشهد منعقد شد.

وی افزود: مسئولیت دفتر خلاقیت و نوآوری شهری در وهله اول فرهنگ‌سازی در حوزه خلاقیت و نوآوری، حمایت از جوانان نوآور از طریق کارخانه نوآوری، ارائه خدمات زیرساختی و شبکه‌سازی برای رشد کسب‌وکار‌های نوپا و کمک به عملیاتی‌سازی ایده‌هاست.

میرزائیان خاطرنشان کرد: این دفتر با رویکرد تعامل و تبادل همکاری، درصدد پیوند بین ادارات و فضا‌های مرتبط با استارتاپ‌هاست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.