صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رهبر انصارالله یمن با انتقاد مجدد از کشورهای عربی و اسلامی تاکید کرد که متاسفانه آنها همچنان در برابر کشتار و نسل کشی در غزه تماشاچی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن امروز طی سخنانی خاطر نشان کرد: شنبه گذشته، دشمن مرتکب جنایتی در منطقه مواصی خان یونس شد که طی آن از هشت بمب ویرانگر و مرگبار آمریکایی برای هدف قرار دادن آوارگان اسکان یافته در چادر‌ها استفاده کرد.

وی افزود: مسئله بسیار عجیب و غریب در سطح رسمی به ویژه در سطح کشور‌های عربی و اسلامی، تماشاچی بودن در قبال جنایات کشتار و نسل کشی در نوار غزه است.

رهبر انصارالله تصریح کرد: هیچ تحرک جدی در سطح کشور‌های عربی و اسلامی برای پایان دادن به رنج انسانی در غزه وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: هتاکی به مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی همچنان ادامه دارد و شاهد یک جنگ واقعی در کرانه باختری از سوی دشمن هستیم.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا شریک واقعی و اساسی رژیم اسرائیل در تمام جنایات و اقدامات جنایتکارانه ظالمانه آن است.

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی و مقاومت در غزه فراتر از تمام انتظارات و پیش بینی هاست، مردم فلسطین با وجود رنج بزرگی که متحمل می‌شود، همچنان ثابت قدم است.

الحوثی در ادامه گفت: جبهه عراقی در هفته جاری عملیاتی را با پهپاد‌ها علیه بندر اشغالی حیفا و اهدافی در بندر ایلات انجام داد.

وی افزود: همچنین طی این هفته یک عملیات مشترک میان ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه دشمن انجام شد.

رهبر انصارالله گفت: عملیات جبهه یمن در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس در هفته جاری با ۲۵ موشک، موشک بالدار، پهپاد و شهپاد انجام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جبهه حزب الله، جبهه بزرگ، تاثیرگذار و ملتهب و کارامد علیه رژیم اسرائیل است.

الحوثی اعلام کرد که تعداد کل کشتی‌های مرتبط با آمریکا، اسرائیل و انگلیس که هدف قرار گرفته اند، به ۱۷۰ فروند می‌رسد.

وی با تاثیرگذار بودن بالای عملیات ارتش یمن در دریای سرخ، دریای عرب، خلیج عدن و باب المندب گفت: تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل تقریبا متوقف شده و اگر حالت نادری وجود داشته باشد بلافاصله هدف قرار خواهد گرفت.

الحوثی اظهار داشت: عملیات در دریا، تاثیر بسیار مهمی بر حرکت تجارت آمریکا و اوضاع اقتصادی این کشور و انگلیس و رژیم اسرائیل گذاشته است.

رهبر انصارالله گفت: و ما ان شاءالله، برای تقویت عملیات در اقیانوس هند و دریای مدیترانه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: عملیات در اقیانوس هند و دریای مدیترانه، تاثیرگذار، قدرتمند و بسیار کارامد است.

الحوثی اظهار داشت: آمریکا در هفته جاری، ۱۳ بار به کشور ما حمله کرد و الحدیده و حجه را هدف قرار داد، اما این کشور درک می‌کند که عملیاتش هیچ تاثیری بر جلوگیری از عملیات ما ندارد.

وی خطاب به عربستان گفت: نظام سعودی باید بفهمد و درک کند که صدای میلیون‌ها نفر در جمعه گذشته، به هفت قاره جهان رسیده و دربرگیرنده هشدار چدی است و اگر نظام سعودی وارد جنگ شده و بر گام‌های خصمانه خود اصرار کند، قطعا بازنده خواهد بود، ما می‌دانیم که علت ورود نظام سعودی به جنگ، خدمت به اسرائیل و تبعیت از آمریکاست.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.