صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از یکشنبه علاوه‌بر روند تدریجی افزایش دما و تداوم هوای گرم، احتمال انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی وجود دارد.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها، برای امروز افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق نیمه شمالی استان رگبار باران توام با وقوع رعد و برق، وزش باد شدید لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست؛ این شرایط برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشدید شده و با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از امروز تا اواسط هفته آینده پدیده جوی غالب در استان به ویژه در نیمه جنوبی و برخی نواحی غرب خراسان رضوی افزایش شدت وزش باد است که در مناطق بادخیر گاهی شدید و توام با خیزش گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. همچنین از یکشنبه علاوه‌بر روند تدریجی افزایش دما و تداوم هوای گرم، احتمال انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با ۱۶ ددرجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و سرخس با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان‌رضوی بوده‌اند و نوسانات دمایی کلانشهر مشهد در همین مدت، بین ۲۳ تا ۳۴ درجه ثبت شده است؛ همچنین امشب میانگین دمایی مشهد بین ۲۲ تا ۳۴ درجه پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.