صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟

  • کد خبر: ۲۳۹۸۲۹
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
رامین رضاییان برای باشگاه استقلال ۶۰ میلیارد تومان هزینه در پی داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جذب رامین رضاییان توسط استقلال همچنان یک سوژه داغ درمیان اهالی فوتبال است و درباره اینکه باشگاه استقلال چه میزان دستمزد به این بازیکن پرداخت کرده، شایعات و حرف و حدیث‌های بسیاری به گوش می‌رسد.

در همین راستا خبرگزاری مهر مدعی شده که باشگاه استقلال برای در اختیار داشتن این بازیکن مبلغ ۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. در این گزارش آمده: آبی‌پوشان روز یکشنبه ۲۴ تیر از این بازیکن ۳۴ ساله رونمایی کردند تا به نوعی بمب نقل و انتقالات را به صدا درآورند. رضاییان برای حضور در استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است که ۱۵ میلیارد آن برای دریافت رضایت نامه از سپاهان هزینه شده است.

برخی معتقدند که پرداخت چنین مبلغی برای بازیکنی که ۳۴ سال از سن او می‌گذرد، زیاد است، اما آماری که از رضاییان به جا مانده به وضوح نشان می‌دهد که او یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است و از نظر تاثیرگذاری و ارسال پاس گل دومین بازیکن لیگ برتر ایران در فصل بیست و سوم محسوب می‌شود.

اینکه استقلال برای داشتن این بازیکن چنین مبلغی را پرداخت کرده شاید در نگاه اول قدری عجیب به نظر برسد، اما سوای مسائل فنی که رضاییان دارد، جذب او یک ضربه مهلک بر پیکر باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که باید از این منظر نیز به آن توجه داشت.

به هرحال اگر رضاییان بتواند در طول فصل عملکرد فنی مطلوبی داشته و از حواشی نیز دوری کند، استقلال دغدغه‌ای بابت در اختیار داشتن یک مدافع راست ایده‌ال نخواهد داشت.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.