صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال

  • کد خبر: ۲۳۹۸۴۳
  • ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
جواد نکونام، سرمربی استقلال هنوز درباره تمدید قرارداد آرش رضاوند و زبیر نیک نفس به جمع بندی نهایی نرسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وضعیت ۳ بازیکن استقلال مشخص نیست. نه آرش رضاوند و نه نیک نفس و حامدی‌فر برای ادامه حضور دراین تیم با موانعی مواجه‌اند. جواد نکونام در لیستی که به باشگاه داده اولویت‌های دیگری را تعیین کرده و اگر باشگاه استقلال بتواند براساس آن جلو برود تغییراتی در وضعیت این بازیکنان به وجود خواهد آمد. البته در روز‌های نقل و انتقالات بار‌ها گفته شد که نکونام نسبت به ادامه کار با آرش رضاوند تمایل دارد و دست کم می‌خواهد این بازیکن را به عنوان گزینه دوم خط میانی در تیم خود حفظ کند، اما تا به امروز قرارداد رضاوند نیز تمدید نشده است و ظاهرا باشگاه استقلال منتظر است نتیجه مذاکرات با دیگر گزینه‌ها مشخص شود.

 وضعیت نیک نفس نیز همین گونه است و این بازیکن هم شانس آن چنان بالایی برای تداوم حضور دراستقلال ندارد. حتی در روز‌های اخیر هواداران استقلال از طریق فضای مجازی به باشگاه استقلال فشار وارد کردند که به جای این دو بازیکن به سراغ هافبک درجه یک بروند وهزینه جذب این دو بازیکن را مصروف جذب بازیکنی کنند که از نظر توانایی فنی در وضعیت مطلوبی باشد. اما دراین میان این شرایط ممکن است تمدید نشدن قرارداد حامدی‌فر به دلایل دیگری باشد.

شاید بازی‌های نه چندان احتیاط آمیز حامدی‌فر در فصلی که گذشت و خشونت ذاتی او موجب این تصمیم شده باشد. هرچند که گفته می‌شود این تصمیم مقطعی است و استقلال درنهایت قرارداد این بازیکن را تمدید خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.