صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماندگاری گرمای هوا و شدت آن طی روزهای آینده ساعت کار اداره‌های فارس را از فردا ۳۰ تیرماه تا پایان هفته تغییر و کاهش داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های فارس در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد تغییر پیدا کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس شامگاه جمعه در این باره به خبرنگاران گفت: به دلیل ماندگاری گرمای هوا ، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد تغییر پیدا کرد.

محسن نعمتی افزود: با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تایید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

وی افزود: همه کارکنان دستگاه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۳ به صورت دورکاری و طبق مقررات آن، به ارائه فعالیت می‌پردازند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان، اقدام کنند.

نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری ، باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.