صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه تراکتور تبریز به دنبال جذب سردار آزمون است و مذاکراتی در این راستا با بازیکن تیم ملی فوتبال ایران داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سردار آزمون سال‌ها است در لیگ‌های خارجی بازی می‌کند و اخیرا نیز سر از بوندس لیگا و کالچو درآورده است تا حضور در این لیگ‌ها را نیز به کارنامه خود بیفزاید. سردار که سال‌های طولانی در لیگ روسیه بازی می‌کرد به سبب درخشش در این کشور مورد توجه تیم‌های درجه یک فوتبال اروپا قرار گرفته و بازی در آلمان و ایتالیا را نیز تجربه کرد.

حالا او در شرایطی که جایگاه همیشگی را در فوتبال اروپا ندارد مورد توجه تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است. چند باشگاه قطری و اماراتی مذاکراتی با سردار داشته‌اند تا شاید این بازیکن را به خدمت بگیرند.


آزمون اکنون تحت قرارداد با باشگاه بایرلورکوزن آلمان است و به طور قرضی یک فصل در آث رم بازی کرد و هر باشگاهی بخواهد با این بازیکن قرارداد منعقد کند باید رضایت باشگاه ایتالیایی را جلب کند.

به نظر می‌رسد باشگاه‌های عربی خود را آماده چنین ماجرایی کرده‌اند، اما جالب است بدانید که زنوزی، مالک باشگاه تراکتور تبریز نیز مذاکرات مفصلی با سردار آزمون داشته و شرایط این بازیکن برای حضور در تبریز را جویا شده است.

زنوی در مذاکرات خود با سردار آزمون به وی اعلام کرده باشگاه تراکتور قادر است مبلغ قابل توجهی را برای این انتقال در نظر بگیرد که این مبلغ شامل پرداخت حق رضایتنامه او نیز هست.

حال اینکه باشگاه تراکتور بتواند در ادامه مذاکرات سردار را برای حضور در تبریز متقاعد کند روشن نیست، چون احتمالا دستمزدی که تیم‌های عربی برای این بازیکن در نظر خواهند گرفت بسیار قابل توجه‌تر خواهد بود.

به هرحال اگر زنوزی موفق شود سردار را نیز از اروپا به ایران بیاورد بزرگ‌ترین نقل و انتقال لیگ ایران را به نام خود ثبت خواهد کرد و تراکتور تبدیل به تیمی دست نیافتنی در لیگ آتی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.