صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عباس تیموری که سالیان طولانی به عنوان دبیر کل هیات فوتبال استان تهران فعالیت کرده بود امروز از سوی میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران از سمتش برکنار شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام عباس تیموری، دبیر کل هیات فوتبال استان تهران از سمتش برکنار شد. سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران صبح امروز نامه عزل عباس تیموری را به دست او رساند تا بعد از سال‌ها یکی از پست‌های مهم  کلیدی فوتبال استان تهران دچار تغییر شود.

البته میرشاد ماجدی از ۱۰ روز قبل به عباس تیموری گفته بود که به دلایلی از سمتش استعفاء دهد تا او درباره انتخاب فرد جدید به جمع بندی برسد، اما تیموری حاضر به استعفاء نبود و هر روز در محل کارش در هیات فوتبال استان تهران حاضر می‌شد تا اینکه سرانجام حکم برکناری دبیر کل هیات فوتبال استان تهران رسما امروز به دستش رسید تا این شخص به پایان دوران کاری اش در فوتبال پایتخت برسد.

طبق شنیده‌های خبرنگار شهرآراء تغییرات دیگری نیز در هیات فوتبال استان تهران به انجام خواهد رسید. پیش از برکناری تیموری از سمتش رئیس هیات فوتبال استان تهران تغییراتی در ریاست حوزه بانوان به وجود آورده بود و گفته می‌شود این تغییرات به لایه‌های زیرین هیات فوتبال استان تهران نیز کشیده خواهد شد و برخی پست‌های کلیدی و مهم با تغییرات مواجه خواهد شد.

البته عباس تیموری در روزهای اخیر در تلاش بود با فشار از جبهه‌های گوناگون میرشاد ماجدی را از تصمیم خود منصرف کند اما درنهایت به هدف خود نرسید واین تصمیم اجرایی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.