صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: محور کندوان روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری به منظور ادامه عملیات ایمن سازی در ساعاتی از روز به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی صفایی اظهار کرد: این محور فردا حوالی ساعت هفت صبح تا ۱۸ به منظور ایمن سازی از جمله نصب توری سنگ در محدوده نرسیده به پل زنگوله مسدود خواهد شد و روز سه شنبه هم در همین ساعات نصب گالری در منطقه کمرزرد انجام خواهد گرفت.

وی افزود: در مجموع نصب ۴۰۰ متر گالری پیش ساخته را در دستور کار قرار داریم که بخش عمده ای از این عملیات انجام گرفته و در برخی از نقاط از جمله نرسیده به پل زنگوله و نقاطی از هزارچم هم شاهد ریزش سنگ و سنگ ریزه بودیم برای نصب تورسنگی برنامه ریزی شده است.

صفایی با بیان اینکه محور کندوان در حوزه ریزش و طغیان سیلاب‌ها، مشکلات خاص خود را دارد، اضافه کرد: باتوجه به این موضوع، اقداماتی درحال اجرا است که این کارها موجب شده از ابتدای سال جاری خسارت جانی را شاهد نباشیم.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.