صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مخالفان بایدن افزایش یافت

  • کد خبر: ۲۴۰۰۷۹
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
گروه دیگری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا خواهان انصراف «جو بایدن» از انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ۱۳ نماینده دموکرات دیگر کنگره آمریکا خواهان کناره گیری «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ شدند.

سناتور «شرود براون» و شماری از دموکرات‌های مجلس نمایندگان به جمع فزاینده قانون‌گذاران کنگره و حامیان حزب دموکرات، مخالف بایدن پیوسته اند و وی خواستند با توجه به شانس کم برای پیروزی در برابر ترامپ از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند.

شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد که با احتساب این نمایندگان در حال حاضر تعداد کل نمایندگان کنگره ای، که خواهان کناره گیری بایدن از انتخابات هستند به دست کم ۳۵ نفر رسیده است.

رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا، که در حال حاضر به دلیل ابتلا به کووید -۱۹ در خانه خود در دلاور قرنطینه شده است، با وجود مخالفت‌های گسترده اصرار دارد که هفته آینده به مبارزات انتخاباتی بازخواهد گشت.

عملکرد بایدن در اولین مناظره انتخاباتی با دو نالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه وی زنگ خطر را برای اعضای حزب دموکرات به صدا درآورده است. دموکرات‌های بانفوذی نظیر «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، «چاک شومر» رهبر اکثریت سنا و «نانسی پلوسی» رئیس پیشین مجلس نمایندگان، همگی نسبت به شانس بایدن برای ماندن در کاخ سفید پس از انتخابات ۲۰۲۴ نگران هستند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.