صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور امروز در شهر شیراز برگزار می‌شود گفت: در مجموع ۶۰۰۰ دانش‌آموز و مربی و سرپرست از سراسر کشور به میزبانی سه استان فارس، آذربایجان شرقی و شهرستان‌های تهران در مسابقات دانش‌آموزی حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ستاری فرد با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور امسال به میزبانی سه استان فارس، آذربایجان شرقی و شهرستان‌های تهران برگزار می‌شود گفت: امروز افتتاحیه رقابت‌های دانش‌آموزان در شهر شیراز در دو بخش پسران دختران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته‌های طناب‌زنی، شنا، تنیس‌روی‌میز و  دوومیدانی برگزار می‌شود افزود: در آذربایجان شرقی رقابت‌های فوتسال و هندبال و در شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان آبعلی، رقابت‌های والیبال و بسکتبال برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برترین‌های دانش‌آموزی از سطح منطقه‌ای، شهرستان، استان، در نهایت به مسابقات ملی راه یافته‌اند ادامه داد: ۶۰۰۰ دانش‌آموز، سرپرست و مربی در این مسابقات حضور دارند.

ستاری‌فرد با بیان اینکه این مسابقات در دو مقطع دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول برگزار می‌شود عنوان کرد: رویکرد آموزش و پرورش در بحث ورزش، تربیتی و استعدادیابی است؛ استعدادیابی در دل این مسابقات؛ برترین‌ها انتخاب و برای تیم‌های پایه فدراسیون‌های مربوطه انتخاب می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.