صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از فردا بعدازظهر تا پایان هفته، استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: امروز، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده است؛ مبنی بر اینکه از فردا بعدازظهر تا پایان هفته، استان تحت تأثیر جریانات ناپایدار جوی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: علاوه بر افزایش وزش باد در سطح استان، در نواحی بادخیز، وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و در ساعات بعدازظهر، شاهد افزایش ابرناکی و رگبار‌هایی پراکنده توأم با رعدوبرق خواهیم بود.

شایان ذکر است که این وضعیت در نیمه شمالی و غربی استان شدت بیشتری خواهد داشت؛ به‌خصوص در روز سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳)، احتمال آب‌گرفتگی و و ایجاد رواناب در این نواحی وجود دارد.

به گفته وی، از بعدازظهر فردا تا پایان هفته، امکان انتقال ذرات گردوغبار از نواحی بادخیز به سایر نقاط، دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمای مشهد بین ٢٢ و ٣۵ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در سردترین ساعات به ٢٣ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ١۵ درجه و سرخس با دمای ۴٠ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد از تایباد با سرعت ٧٢ کیلومتربرساعت گزارش شده است.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.