صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از افزایش ۱۰ درصدی صندلی پروازی در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت از فرودگاه های غرب کشور به نجف ۵میلیون تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مقصود اسعدی سامانی در نشست خبری در خصوص پرواز‌های اربعین امسال، قیمت و زمان شروع ببین فروشی، اظهار کرد: دیروز جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و رییس سازمان هواپیمایی برگزار شد. در این جلسه ایرلاین‌ها به جمعه بندی رسیدند برای رفاه حال زائران اربعین، نرخ بلیت تهران-نجف و تهران-بغداد و فرودگاه‌های غرب کشور به این دو مقصد پروازی به صورت یکطرفه ۵ میلیون تومان باشد.

وی ادامه داد: قیمت پرواز فرودگا‌های شرق کشور از جمله مشهد به نجف و بغداد به صورت یکطرفه ۶ میلیون تومان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پرواز‌های اربعین از ۲۴ مرداد آغاز و تا ۹ شهریور ادامه دارد، تاکید کرد: ایرلاین‌ها موظف هستند ۱۰ روز مانده به ایام اربعین و ۵ روز بعد از اربعین از طریق دفاتر فروش مجاز اقدام به فروش بلیت کنند.



دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با یادآوری اینکه سال گذشته ۱۸ ایرلاین ۳۸۷ هزار و ۲۱۵ صندلی پروازی برای اربعین ارائه کردند، گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال تعداد صندلی پروازی با رشد ۱۰ درصدی به حدود ۴۰۰ هزار صندلی افزایش یابد.

اسعدی سامانی بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی هنوز مجوز‌های پرواز‌های اربعین را دریافت نکرده آمد و به زودی فروش بلیت با نرخ‌های مصوب آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: به زائران اربعین توصیه می‌کنیم بلیت خود را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند، چراکه در عراق بلیت دلاری فروخته می‌شود و شاید توسط ما قابل کنترل نباشد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.