صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احتمال معاوضه بلانکو قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۴۰۲۴۲
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
  • ۵
با توجه به اینکه جواد نکونام به دنبال جذب دو مهاجم خارجی است احتمال دارد بلانکو به طور قرضی از استقلال جدا شود و به جای این بازیکن از گزینه‌های جدید استفاده شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از احتمالات بزرگ در استقلال فروش بلانکو است. این بازیکن در فصل گذشته عملکرد متوسطی داشت و به جز چند هفته پایانی که منجر به زدن شش گل شد، در باقی هفته‌ها عملکرد آن چنان جالبی نداشت. گرچه نکونام به طور کلی نسبت به عملکرد این بازیکن ابراز رضایت کرده است، اما احتمال دارد با وجود رضایت نسبی سرمربی استقلال، اما بلانکو به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری برود تا استقلال به جای او بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

این بازیکن فصل قبل در ۲۴ بازی برای آبی‌ها به میدان رفت و ۶ گل به ثمر رساند و حالا یکی از گزینه‌هایی است که احتمال دارد استقلال را ترک کند. البته باشگاه استقلال مشغول بررسی پیشنهاداتی است که از یکی، دو تیم داخلی برای جذب این بازیکن رسیده و اگر از لحاظ مالی این پیشنهاد‌ها برای استقلال مقرون به صرفه باشد، جدایی قطعی خواهد شد و آنگاه استقلال بازیکن جدیدی را به خدمت خواهد گرفت.


علاوه بر بلانکو گفته می‌شود دو بازیکن بوسنیایی که توسط سمیعی و در روز‌هایی که تکلیف نکونام مشخص نبود، جذب شده اند نیز از استقلال کنار گذاشته خواهند شد تا استقلال برای جذب بازیکنان مطلوب خارجی مشکلی نداشته باشد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
یعنی چی گندش رو در آوردین بلانکو به قرآن بازیکن عالیی هست
نباید بلانکو رو از دست بدیم بلانکو خیلی خیلی خوبه از هر نظر نکونام نباید اجازه بده که بلانکو رو جدا کنند
مجتبی
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
بره تراکتورالوزرابگیرازتاختور
سعید خجسته
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
سلام
از نظر بنده ک با فوتبال کمی آشنایی دارم مهم اینکه هر بازیکنی جذب می‌کند بتواند عمل خوبی با کیفیتی چ در اولیل و آخر فصل تاثیر گذار باشد میدانم در فوتبال ایران افراد با تجربه ب میدان میبرن ولی تا کی
دیگر وقتش شده بازیکنی بیاورد ک سن کم و سرعتی و تکنیکی بازی میکن جذب کنن سالها می‌تواند بازی با کیفیتی ارائه بدهند جذب لیگهای خارجی بشود از این راه منبع درآمد باشد برای فوتبال چ استقلال باشد چ تیم‌های دیگر
ناشناس
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
مگه پول نیست
پولهای مفت هلدینگغ خلیج فارس هست که بجای اینکه خرج کشور وملت بشه خزج استقلال میشه
ناشناس
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
خودش عالی است باید بماند .هم اخلاقی و هم فنی عالی است .درود بر بلانکو????