صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند

  • کد خبر: ۲۴۰۳۲۰
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق قاپ‌زن حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درحال گشت زنی در خیابان نبرد بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همزمان کارآگاهان اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند، گفت: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و در واقع این وسیله نقلیه دزدیده شده است. در همین راستا نیز برای دستگیری این دو نفر وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشتند، گفت: این دو نفر پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با موتورسیکلت در یکی از اتوبان‌های جنوب متواری شدند که در همین راستا نیز کارآگاهان به تعقیب آنان پرداختند تا اینکه سرانجام پس از تعقیب و گریزی چند کیلومتری، ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و در نهایت موتورسیکلت مذکور را توقیف کردند.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان داد که دو متهم قصد ارتکاب اعمال مجرمانه دیگر از جمله قاپ‌زنی را داشتند که دستگیر شدند. این افراد همچنین تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این دو نفر که جزو سارقان سابقه‌دار و حرفه‌بودند، پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.