صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات موشکی و پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی، عصر امروز (یکشنبه) بار دیگر مقر نظامیان این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به دو شهرک «عدلون» و «حولا»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز با چندین پهپاد انتحاری مقر جدید نیرو‌های دشمن در شهرک «حانیتا» را به طور مستقیم هدف قرار دادند که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان این جنبش همچنین در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی، مقر فرماندهی لشکر شمال در پایگاه «عین زیتیم» را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که چهار پهپاد حزب‌الله در «موشاو یارا» واقع در «الجلیل علیا» سقوط کرده است.

در همین ارتباط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از انفجار چهار پهپاد در منطقه «حانیتا» و «یعرا» واقع در الجلیل غربی و وقوع آتش‌سوزی در این منطقه خبر داد.

حزب‌الله امروز همچنین از شهادت «یاسین حسین» معروف به «ابو زهراء» و شهادت «أحمد علی موسی» معروف به «کرار» یکی دیگر از رزمندگان خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.