صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس در دو ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۹۲ نفر است.

محمدامین بابایی در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط تعاونی‌ها در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲۶ نفر بوده که در دو ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۹۲ نفر است.

وی بیان کرد: تعداد تعاونی‌های بانوان در سال ۱۴۰۲ در استان ۳۱۳ تعاونی بوده که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۳۱۷ تعاونی افزایش پیدا کرده است.

بابایی افزود: فرصت‌‎های شغلی ایجاد شده توسط تعاونی‌های بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۵۸۶ نفر بوده که این تعداد در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به تعداد ۴۶۶۸ نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خصوص تعداد تعاونی‌های روستایی و میزان اشتغالزایی آنها عنوان کرد: تعداد تعاونی‌های روستایی تا پایان سال ۱۴۰۲، ۳۶۰ تعاونی بوده که این تعداد تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ تغییری نداشته است.

وی ادامه داد: فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط تعاونی‌های روستایی در سال ۱۴۰۲ و همچنین تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۲۷۲ تعاونی بوده و تغییری نداشته است.

بابایی در خصوص تعداد تعاونی‌های مسکن در استان تصریح کرد: در استان تعداد ۲۱۲۰ تعاونی مسکن در سال ۱۴۰۲ وجود داشته که در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ این تعداد به ۲۱۲۳ تعاونی افزایش پیدا کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.