صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در برخی نقاط بادخیز و جنوب‌شرق استان، وزش باد گاهی شدید با احتمال خیزش گردوخاک و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود و تغییرات دمایی قابل‌توجهی نخواهیم داشت.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: تاکنون در برخی نقاط استان به‌ویژه در سبزوار، گناباد و درگز، شاهد ابرناکی آسمان بوده‌ایم و انتظار می‌رود بر این روند در ساعات بعدازظهر افزوده شود. تا انتهای هفته جاری، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط بادخیز و جنوب‌شرق استان، وزش باد گاهی شدید با احتمال خیزش گردوخاک و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود و تغییرات دمایی قابل‌توجهی نخواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) در برخی نقاط به‌ویژه شمال‌غرب و ارتفاعات احتمال رگبار باران، وقوع رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که طی فردا (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) در برخی مناطق شمال‌غرب استان، آب‌گرفتگی معابر و ایجاد رواناب، دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۳ و ۳۶ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در سردترین ساعات به ٢٣ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۶ درجه و داورزن با دمای ۴۲ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.