صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به‌کارگیری توانمندی‌های خود را نداشته، اما اکنون چنین‌قدرتی را به نمایش گذاشته است و درمقابل، جبهه کفر است که قدرت ظاهری زیادی دارد، اما قدرت به‌کارگیری توانمندی خود را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی روز دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳)، در نشست طرح جهادگران تبیین بسیج اساتید حوزه علمیه قم در مشهد، اظهار کرد: دولت‌های دیگر اگرچه در مجامع بزرگ عمومی و رسانه‌ای محوریت انقلاب اسلامی را بیان نکرده‌اند، در مجامع خصوصی و ویژه به‌صراحت بیان می‌کنند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را تنها راه حیات عزتمند در دنیای کنونی دانست و بیان کرد: امروز فرزندان مقاومت نیز گفتمان انقلاب اسلامی را به عنوان تنها راه حیات عزتمند در دنیای کفر و سلطه استکبار دانستند و از این رو شاهد هستیم که در جبهه‌ها شهید می‌شوند، اما مقاومت و ایستادگی خود را از دست نمی‌دهند و این موضوع رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: ما که صادرکننده گفتمان مقاومت به جهان هستیم نباید ایستادگی در جبهه مقاومت را از دست بدهیم و رشد این گفتمان توسط نیرو‌های یمنی و جبهه‌های دیگر مقاومت اتفاق می‌افتد.

وی با تأکید بر این واقعیت که هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است، ادامه داد: تاکنون جبهه مقاومت قدرت به‌کارگیری توانمندی‌های خود را نداشته، اما اکنون چنین‌قدرتی را به نمایش گذاشته است و درمقابل، جبهه کفر است که قدرت ظاهری زیادی دارد، اما قدرت به‌کارگیری توانمندی خود را ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: مبهم‌بودن میزان قدرت نیرو‌های مقاومت نیز باعث ترس روز‌افزون دشمن شده و قدرت استفاده از توانمندی خود را از دست داده که این را مدیون و مرهون رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی گفت: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ‌کردن تأثیرگذاری و مرجعیت روحانیت بر جامعه است، اما جدای از برنامه دشمن، بخشی از کم‌رنگ‌شدن مرجعیت روحانیون، به عملکرد برخی روحانیون و اقدامات آن‌ها برمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: حتی نیرو‌های دفاع مقدس که به عنوان بسیجیان جان‌برکف در دفاع مقدس شرکت کرده بودند، امروز تحلیل‌ها و ذائقه آن‌ها به سمت مسائل دنیایی رفته که واقعیتی تلخ است که از مرجعیت افراد غیرصلاح و داعیه‌دارشدن کسانی که تحصیل‌کرده‌ تفکر مادی‌گرای غرب هستند، نشان دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.