صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال

  • کد خبر: ۲۴۰۵۰۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح از محبوبیت میان هواداران این باشگاه قرار دارد و بعد از اینکه خبرهایی درباره تمدید قرارداد او به گوش رسید، هوادارن هرگز واکنش مثبتی به این اتفاق نشان ندادند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آرش رضاوند امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و برگه مالیاتی خود را از باشگاه استقلال دریافت کرد. گفته می‌شود این بازیکن با باشگاه استقلال به توافق رسیده تا یک فصل دیگر درترکیب آبی‌ها به میدان برود.

این خبر، اما از سوی هواداران استقلال هرگز مورد استقبال قرار نگرفته و استقلالی‌ها بعد از پایان لیگ بیست و سوم خواهان حذف این بازیکن از فهرست استقلالی‌ها بودند و اعتقاد داشتند بازیکنی با سبک او که دستمزد قابل توجهی هم می‌گیرد، به کار استقلال نمی‌آید.

مسئولان باشگاه استقلال، اما بر اساس لیستی که نکونام داده در حال جذب بازیکن هستند و گفته می‌شود آرش رضاوند نیز مورد تایید سرمربی آبی‌ها است و به همین دلیل به باشگاه رفته و توافقاتی انجام داده تا یک فصل دیگر در خدمت این باشگاه باشد.

اگر استقلال در نهایت با رضاوند قرارداد رسمی امضاء کند نکونام با هواداران تیمش دچار یک چالش عمیق خواهد شد و به طور قطع بابت حفظ رضاوند، هواداران واکنش مثبتی نخواهند داشت.


رضاوند سال‌ها است در استقلال بازی می‌کند که در همه این سال‌ها حتی یک بار هم به تیم ملی ایران دعوت نشده که این خود بیانگر سطح نازل فنی این بازیکن است. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند رضاوند در حد و اندازه این باشگاه باشگاه نیست و باید در دیگر باشگاه‌ها کم هوادار به فوتبال ادامه دهد، اما ظاهرا سرمربی استقلال اعتقاد دیگری دارد و به دنبال حفظ این بازیکن است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.