صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند

  • کد خبر: ۲۴۰۵۹۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
در ادامه دیدار‌های مقامات مسئول با رئیس‌جمهور منتخب وزرای بهداشت، فرهنگ، آموزش و پرورش و روسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هم به صورت جداگانه با وی دیدار کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این دیدار‌ها بهرام عین اللهی، محمد مهدی اسماعیلی و رضا مراد اسماعیلی ضمن عرض تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری برای وی و دولت چهاردهم آروزی موفقیت کردند.

وزاری مربوطه همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد خود در وزراتخانه‌های بهداشت و درمان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش پرداختند.

رئیس بانک مرکزی: دکتر پزشکیان سوالاتی را مطرح کردند و قرار است جلسات دیگری با تیم اقتصادی ایشان برگزار شود.

محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی، پس از دیدار با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: در این جلسه تلاش کردم وضعیت بانک مرکزی، وضعیت ارزی، پولی و بانکی را خدمت آقای دکتر ارائه کنم. ایشان نیز در خصوص موضوعات کنونی کشور و وضعیت بانک مرکزی سوالاتی داشتند و بنده هم پاسخ دادم. بطور کلی جلسه با ارزیابی ایشان در خصوص موضوعات ارزی، پولی و بانکی گذشت.

وی افزود: دکتر پزشکیان سوالاتی را مطرح کردند و قرار است جلسات دیگری با تیم اقتصادی ایشان برگزار شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه: در ارتباط با وضع موجود گزارشی را به رئیس جمهور منتخب ارائه دادم

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه هم پس از دیدار با رییس جمهور منتخب، گفت: با توجه به جابه‌جایی دولت؛ لازم بود که در ارتباط با وضع موجود و مسائلی که قاعدتا در چند ماه آینده دولت با آن مواجه خواهد شد گزارشی را خدمت دکتر پزشکیان، ارائه بدهیم. در این دیدار نیز تیم اقتصادی دولت منتخب حضور داشتند و گزارشی را در خصوص مسائل بودجه جاری کشور، بودجه عمومی و نیز در ارتباط با بودجه هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه دادم.

وی درباره موضوعات مطرح در این دیدار، گفت: در مورد موضوعاتی چون، سیاست‌گذاری اقتصادی و مسائل مهمی که به ویژه امروز پیش رو است؛ مانند، خرید تضمینی گندم، موضوع هدفمند سازی و پرداخت یارانه‌ها، مسئله بودجه عمومی و در واقع پرداخت‌های جاری و تملک بودجه عمومی در این جلسه مطرح و در باره تصویری که تا پایان سال از این موارد وجود دارد نیز نکاتی کردیم.

وی افزود: در ادامه دکتر پزشکیان سوالاتی در خصوص خرید تضمینی گندم و... پرسیدند، که ما هم برای ایشان توضیح دادیم.

منظور در پایان خاطر نشان کرد: ما به عنوان مشاور حتما در خدمت دکتر پزشکیان خواهیم بود و قرار بر این شد؛ در باب مواردی که ایشان صلاح بدانند، مجددا خدمتشان برسیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.