صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست

  • کد خبر: ۲۴۰۶۴۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
رئیس جمهور منتخب گفت: باید کاری کنیم که مردم از گفتار و رفتار و کردار ما احساس رضایت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان در دیدار با ستاد‌های مردمی اظهار داشت: هر اتفاقی بیفتد و هر کسی که بخواهد سمتی داشته باشد، یک اصل را با همه توافق خواهیم کرد و اگر خلاف این باشد مورد قبول نیست و آن رضایت مشتری و مردم است.

رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: وقتی شور و شوق شما را می‌بینم بار سنگینی بر دوش خود احساس می‌کنم که خیلی سخت است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات من این است که همه عزیزان می‌خواهند من را ببینند و من هم جسارت نمی‌کنم کسی را نبینم، ولی چگونه باید جواب همه را بدهم؟ اینگونه نیست که من، چون رئیس جمهور شدم عوض شده ام، من همان آدم سابق هستم، اما نمی‌توانم همه را ببینم. خیلی‌ها گله می‌کنند که گم شده‌ای و جواب نمی‌دهی ولی من الان شب و روز ندارم. من در خدمت همه هستم.

پزشکیان ادامه داد: انتخاب مسئولان به یک معضل تبدیل شده است. ما شعار انتخاب برتر داده ایم و به همه می‌گوییم کمک کنید و همه آدم‌های خودشان را معرفی می‌کنند و نمی‌دانم باید چه کنیم. ما باید کابینه وفاق ملی انتخاب کنیم و کاری کنیم وفاقی که از آن حرف می‌زدیم و شعار اینکه کشور با یک گروه و جناح اداره نمی‌شود را محقق کرده و پایبند شویم که نکند یک گروه و دسته و جناح شویم.

رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: باید کابینه‌ای شکل دهیم که افراد باتجریه، باعلم و صادق در آن باشند و کابینه‌ای تشکیل دهیم تا به سمت سیاست‌هایی که رهبری تعیین کرده اند، حرکت کنیم. به همه گفته ایم شاخص ارائه کرده و رزومه افراد را به ما بدهند، هر کسی بخواهد در دولت مسئول شود، یک اصل را با آنها توافق می‌کنیم که اگر خلاف آن باشد قبول نمی‌کنیم و آن رضایت مردم است. اگر در اداره‌ای کسی به اسم ما می‌خواهد خدمت کند، باید مردم را راضی کند. رضایت مردم شاخص مدیریت ما است.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: دلیل اینکه ما خوب خواهیم بود یا بد این است که بندگان خدا پشت سر ما چه خواهند گفت.

پزشکیان تاکید کرد: باید کاری کنیم که مردم از گفتار و رفتار و کردار ما احساس رضایت کنند نه احساس نارضایتی.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.