صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امید حامدی‌فر هنوز به وضعیت با ثباتی در استقلال نرسیده و قراردادش با آبی‌ها تمدید نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روز گذشته باشگاه استقلال قرارداد زبیرنیک نفس را تمدید کرد. این بازیکن برای یک فصل دیگر درترکیب آبی‌ها خواهد بود و به رغم آنکه نمایش آن چنان درخشانی در لیگ گذشته نداشت، اما باز هم در این باشگاه ماندگار شده است.

بعد از تمدید قرارداد نیک نفس با استقلال این سوال به وجود آمده که تکلیف دیگر هافبک‌های آبی چه خواهد شد؟ آیا رضاوند یا حامدی‌فر نیز در استقلال باقی خواهند ماند؟

واقعیت این است که هواداران استقلال نسبت به تداوم حضور رضاوند در این باشگاه چندان تمایل ندارند و به اینکه جواد نکونام نیز از این بازیکن حمایت کرده و به باشگاه گفته قرارداد او تمدید شود، اما همچنان از نگاه هواداران باشگاه استقلال چنین بازیکنی ظرفیت‌های حضور در استقلال را ندارد.

با این حال، اما به نظر می‌رسد با اصرار نکونام قرارداد رضاوند نیز تمدید شود، اما سوال دیگر این است که تکلیف امید حامدی‌فر چه خواهد شد و آیا این بازیکن هم با استقلال تمدید خواهد کرد؟

حامدی‌فر از نظر فوتبالی بازیکن بسیار خشنی است و طبق آماری که باقی مانده هر ۱۰۸ دقیقه یک کارت زرد دریافت کرده است.  


عامل مصدومیت کوین یامگا نیز همین بازیکن است و حرکت خشن او بود که سبب شد یامگا یک چشم خود را از دست بدهد. با این حال با توجه به اینکه حامدی‌فر سهمیه بزرگسالان استقلال را پر نمی‌کند ممکن است دوباره در ترکیب استقلال دیده شود، اما هنوز مدیران آبی درباره تمدید قرارداد او تصمیمی اتخاذ نکرده‌اند که این موضوع می‌تواند با رفتار‌های این بازیکن در فصلی که گذشت مرتبط باشد.

به هرحال طی روز‌های آتی وضعیت حامدی‌فر با استقلال نیز مشخص خواهد شد و مسئولان باشگاه استقلال درباره این بازیکن نیز تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.