صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده موادمخدر که در پوشش مسافربر اقدام به قاچاق تریاک کرده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور درباره جزئیات این پرونده گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در پوشش مسافربر شخصی مقادیری مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و قصد دارد تا با استفاده از یک‌دستگاه خودروی سواری پراید آن را به تهران منتقل کند.

باباپور افزود: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد. ماموران بعد از چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام بامداد روز گذشته درحالیکه این فرد در اتوبان قم به تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری او را شناسایی، متوقف و بلافاصله دستگیر کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.