صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروه خودروسازی سایپا، از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) دو محصول خود و زیر مجموعه خود (پارس‌خودرو) را صرفاً برای متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و کوییک GX-L را برای هر سه گروه متقاضیان عرضه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه گروه خودروسازی سایپا، در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار از صبح امروز (چهارشنبه)، پیش‌فروش سه محصول خود، شامل ساینا S با استاندارد ۸۵گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S را صرفاً برای متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده و همچنین خودروی کوییک GXR-L با ترمز ESC را برای هر سه گروه متقاضیان (متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده) آغاز می‌کند.

در این مرحله از پیش فروش خودرو‌های مجموعه گروه خودروسازی سایپا که از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد، متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اقدام کنند.

موعد تحویل خودرو‌های از آذر تا اسفند ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و قیمت خودرو‌ها مطابق روز تحویل خواهد بود و اکنون در هنگام ثبت‌نام مبلغ علی‌الحساب توسط متقاضیان پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.